Poll

500 px
350 px
250 px
px
! Anda menggunakan pelayar yang tidak disokong Versi pelayar anda tidak dioptimumkan untuk Toluna, kami mengesyorkan supaya anda memasang versi yang terkini Naik Taraf

KHAIRUL BARIAH1 menggunakan Toluna untuk mencipta kandungan yang hebat dan anda juga boleh, dengan mendaftar sekarang.


KHAIRUL BARIAH1

21 bulan yang lalu

Kenapa lelaki suka pandang wanita cantik?

bukan lelaki sahaja wanita pun suka, sebab lumrah manusia sukankan cantik
Ditutup
Balas

noor hayati bt jamil

  19 bulan yang lalu
lelaki suka pada kecantikan kerana sememangnya sudah menjadi lumrah dan fitrah lelaki suka akan kecantikan yang ada pada seseorang wanita......dengan cara ini mereka akan berasa bangga kerana dapat memiliki wanita yang cantik....mudah dibawa berjalan dan yang paling penting mereka akan merasa bangga andainya kekasih mereka itu dilihat oleh orang sekeliling...
0 komen

aireen0622

  20 bulan yang lalu
Manusia tidak kira lelaki atau perempuan, memang suka tengok orang yang cantik/kacak. Sebab orang kata, boleh cuci mata. Terutamanya kalau yang dah berbini/ ada teman wanita dah,sekali nampak perempuan yang lebih cantik/seksi/menawan/anggun, secara automatik mata sama kepala lelaki akan pusing dan pandang wanita tersebut. Sesetengah lelaki tengok je, hati tak goyang. Ada juga mata tengok, hati terus terusik dan fikir yang bukan-bukan. Susah betul...
0 komen

nanirahayu21

  21 bulan yang lalu
Setiap orang sukakan kecantikan tetapi cantik adalah subjektif kerana tidak semestinya yang kita tengok itu cantik, cantik di mata orang lain.Kita mesti rasa diri kita cantik baru orang lain nampak kita cantik kerana kecantikan seseorang itu mempengaruhi keyakinan dan hidup mereka.
0 komen

Iwinner2012

  21 bulan yang lalu
Sebab ianya menarik dan untuk pencuci mata.manusia suka melihat yang cantik tetapi mudah lupa apabila mendapatnya..kenapa??sebab mereka bermasalah..suka melihat luaran daripada hal dalaman.(pasti sekkarang ini anda berfikiran kunging)hehe..yang lain bolehlah dirujuk di google kenapa mesti panjang apabila cantik..besar sudah..peliharalah kecantikan hati bukan kecantikan rupa yang akhirnya hilang dimamah usia mati dibawa masa
0 komen

ardzam danial

  21 bulan yang lalu
Alah perkara biasalah kalau seseorang tu suka yang lebih cantik. Kalau perempuan tak nampak cantik, manalah lelaki pandang. Kebanyakan macam tu lah. Sebab tu perempuan kena sentiasa tampil cantik. Jaga body & rupa paras. Tak semua lelaki macam tu lah. Bagi lelaki maybe pengertian cantik dari sudut fikiran mereka lain. Agaknya sebab mereka mau kelihatan hebat & rasa bangga bila bersama perempuan cantik. So, orang memandang pun rasa cemburu. Ye ke? Mungkin juga sebab rasa sejuk memandang wajah perempuan yang cantik ni. Entahlah. Kecantikan rupa paras & body seksi bukannya kekal lama pun.
0 komen


Kongsi melalui e-mel

Tambah kenalan


Batal
Hantar

OK
Batal
Apabila anda memuat naik gambar, laman kita kelihatan lebih menarik.
Muat naik
Barangkali kemudian …