Poll

500 px
350 px
250 px
px
! Anda menggunakan pelayar yang tidak disokong Versi pelayar anda tidak dioptimumkan untuk Toluna, kami mengesyorkan supaya anda memasang versi yang terkini Naik Taraf

syahwan menggunakan Toluna untuk mencipta kandungan yang hebat dan anda juga boleh, dengan mendaftar sekarang.


syahwan

21 bulan yang lalu

Beras jenis apa yang anda pilih? Mahal atau murah? Kenapa?

beras murah je. boleh makan ape. sihat je hari-hari. daripada beli yang mahal-mahal. duit lebih tu boleh beli benda lain ataupun simpan dalam tabung. hehe
Ditutup
Balas

rafiqah

  20 bulan yang lalu
beras murah dan berkualiti. Sekarang ni dah boleh dapat beras murah yang agak berkualiti. Tak perlu membazir untuk dapat khasiat yang sama. Asalkan murah dan berpatutan dengan kualitinya kan dah untung.
0 komen

Nurul Aina Binti Ismail

  20 bulan yang lalu
beli beras yang murah je sudah.. rasa sama jugak, jadi nasi, masuk perut, kenyang jugak..
daripada membazir beli beras mahal, baik simpan ckit tok beli lauk.. lagi berbaloi..
0 komen

nurul ain binti radin

  20 bulan yang lalu
beras siam,,mmg sedap dan berkualiti. senang nak dimasak. letak air sikit ke byk ke tetap elok je nasi dia, xlembik dan xkeras..
0 komen

JENNY MARJINA GORDEN

  20 bulan yang lalu
saya tak kisah beras apa yang menjadi pilihan asalkan dapt dimasak dan sedap.
0 komen

mardonny

  21 bulan yang lalu
Beras murah saja lah.Buat apa membazir,beras sama saja,sedap juga dimakan.
0 komen

Iwinner2012

  21 bulan yang lalu
beras murah yg penting berkualiti dan tidak mengandungi kanji yang banyak...beras murah pun boleh tahan gak yg penting tau camne jaga beras tu drp serangan serangga...
0 komen

Lennis Low

  21 bulan yang lalu
Doesn't matter to me as long as it doesn't smells bad. Some cheap rice when cook is very smelly & also the expensive rice can sometimes not to my liking
0 komen

Jimbara

  21 bulan yang lalu
ikut kemampuan tetapi apa beras pun boleh janji boleh di masak dan di makan, semua jenis beras kalau dah di masak jadi putih, lain kalau dah letak pewarna atau masak nasi jagung ke, nasi beriani ke, nasi tomato ke...
0 komen

fadzilone

  21 bulan yang lalu
berar taj mahal..sbb ada protein di dlm nyer tgk pada bajek jugak kalu tidak mencukupi beli yang murah jer.
0 komen

SUZIE ELISHA

  21 bulan yang lalu
beras wangi adalah kegemaran saya. bila masak bau wangi dan membuka selera makan.
0 komen

Kongsi melalui e-mel

Tambah kenalan


Batal
Hantar

OK
Batal
Apabila anda memuat naik gambar, laman kita kelihatan lebih menarik.
Muat naik
Barangkali kemudian …