Poll

500 px
350 px
250 px
px
! Anda menggunakan pelayar yang tidak disokong Versi pelayar anda tidak dioptimumkan untuk Toluna, kami mengesyorkan supaya anda memasang versi yang terkini Naik Taraf

soul_h1516 menggunakan Toluna untuk mencipta kandungan yang hebat dan anda juga boleh, dengan mendaftar sekarang.


soul_h1516

28 bulan yang lalu

Perniagaan apakah yang menguntungkan sekarang??

Ingat nk buat Shisha.. tapi sy tak merokok.. hmm.. anyone help me give some advise on this
Ditutup
Balas

yunman

  28 bulan yang lalu
bisnes yg paling menguntungkan ialah bisnes yang kita tak perlu nak susah bagitau kat org tapi org akan cari kita sebab servis / produk yang kita sediakan takde kat tempat lain atau susah untuk diperolehi… sekiranya ada org lain yang buat pun persaingannya masih kecil… dari segi kosnya pula tidak lah mahal (atau ada sesetengah perniagaan yang tak perlukan kita keluar modal pun tapi masih boleh dapat income tinggi)… persoalan harga produk / servis ialah subjective… maksudnya kalau barang / perkhidmatan tersebut betul2 berbaloi maka org boleh bayar berapa sekali pun utk dapatkan barang / perkhidmatan tersebut… cuma jangan lah kita letak harga yg mahal sangat… susah pulak org nak beli walau pun mereka memerlukan…
0 komen

artrina86

  28 bulan yang lalu
bagi pendapat saya,perniagaan yang paling menguntungkan ialah perniagaan makanan. ini kerana kita semua perlu makan dan makanan yang sedap pasti akan membawa pelanggan yang ramai. pelanggan yang berpuas hati bukan sahaja akan terus membeli tetapi juga akan mengiklankan produk kita. makanan yang paling berpotensi kini,sudah tentu makanan segera. dalam keadaan kita yang sentiasa sibuk mengejar waktu,makanan jenis inilah yang paling banyak mendapat tempat di hati pengguna. bagaimanapun,adalah sedikit sukar untuk perniagaan jenis ini. ia memerlukan tenaga dan waktu yang lama dalam proses penyediaan. risiko kerugian juga tinggi kerana makanan yang tidak terjual mempunyai kemungkinan untuk rosak atau basi.
0 komen

ahmad uzma

  28 bulan yang lalu
sekarang shisha difatwakan haram...nak buat ape bukak lagi...jadi perniagaan haram je...nak tanggung dosa berapa ramai...larat ke?...baik bukak kedai kuih tepi jalan je lebih baik dan halal walau pun ungtung sikit...nak buat suatu pekara tu fikir la halal haram dulu...
0 komen


Kongsi melalui e-mel

Tambah kenalan


Batal
Hantar

OK
Batal
Apabila anda memuat naik gambar, laman kita kelihatan lebih menarik.
Muat naik
Barangkali kemudian …