Poll

500 px
350 px
250 px
px
! Anda menggunakan pelayar yang tidak disokong Versi pelayar anda tidak dioptimumkan untuk Toluna, kami mengesyorkan supaya anda memasang versi yang terkini Naik Taraf

oyinjr menggunakan Toluna untuk mencipta kandungan yang hebat dan anda juga boleh, dengan mendaftar sekarang.


oyinjr

28 bulan yang lalu

perniagaan apa yang boleh buat kita cepat kaya?

adakah perniagaan konvensional atau pun MLM atau pun bisnes internet.
Ditutup
Balas

dewadewa

  28 bulan yang lalu
nak kaya ada bayk cara. tp klu nak CEPAT kaya, so far MLM or bisnes internet.
2-3 bulan dah boleh capai apa yg diinginkan.
pun begitu besar risiko. klu x berjaya, jatuh papa kedana. hutang keliling pinggang. sbb dah byk skim piramid or cepat kaya yang berselindung di sebalik MLM. kena pandai-pandai memilih. kebanyakan MLM sekarang mintak modal pendahuluan samada beli barangan secara pukal atau beli kedudukan. ini terdedah pada penipuan. kita dipaksa membeli barangan yang bukan kita inginkan atau meletakkan sejumlah wang semata-mata ingin mengejar keuntungan yang dijanjikan. elakkan dari mengikuti MLM yang sedemikian. aku masuk AMWAY. produk berkualiti, dan kita boleh gunakan hari-hari. strategi pemasaran pun mantap. x perlu beli produk dlu untuk jual pada customer. so xde risiko duit kita lesap.
0 komen

alan mrj

  28 bulan yang lalu
setiap bisnes ade carenye tersendiri untuk dijalankan..tak kira lah konvensional,mlm mahupun internet...semua tu perlukan daya usaha,ketelitian dlm membuat bisnes. kalau hanye setakat terpengaruh dengan orang tp takde daya usaha nak majukan diri sendiri,bisnes akan lingkup dengan sekelip mata sahaja. perlukan ilmu dan perlu tahu mcm mane setiap perjalanan untuk membuat sesuatu bisnes.. setiap bisnes perlukan modal,tak kiralah besar atau pun kecik. ketelitian kita dalam menjalankan bisnes akan menentukan untung dan rugi pernigaan yg kita lakukan. sekarang ini banyak orang kate MLM ni menipu orang,bukan setiap bisnes MLM ni menipu orang... ape yang penting kite jangan cepat terpengaruh dengan tawaran yang di bagi tanpa melihat perjalanan bisnes MLM tu. kena teliti dulu sebelum membuat keputusan untuk join dalam bisnes MLM. ada yg kaya sebab lakukan MLM ni. ade yg tak sebab salah cara.
0 komen

Idrus Bin Ismail

  28 bulan yang lalu
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Tidak ada jalan pintas untuk menjadi cepat kaya tetapi terbukti kebanyakan hartawan-hartawan dunia yang asalnya dilahirkan dalam keluarga yang miskin dan melarat, bangkit dan keluar dari kepompong kemiskinan menjadi kaya raya apabila terjun dalam bidang perniagaan.
Bidang perniagaan ini luas skop dan mediumnya. Tak kiralah apa yang anda nak niagakan, asalkan halal (barulah berkat) dan tidak melanggar undang-undang negara. Dimana anda nak memulakan perniagaan juga terpulanglah samaada ditepi jalan ke, kiosk dalam kompleks perniagaan ke, menyewa atau membeli rumah kedai sendiri ataupun anda lebih suka memulakan perniagaan on-line dirumah.
Cuma perlu diingat bahawa perniagaan adalah bidang yang amat berisiko, mencabar dan banyak saingannya. Minat yang tinggi, sabar, berilmu, ikhlas, tidak mudah mengalah, sentiasa positif adalah antara sifat yang ditunjukan oleh personaliti personaliti yang berjaya dalam dunia perniagaan sejak dari dahulu lagi. Wallahu'alam
0 komen

jonlee2

  28 bulan yang lalu
pada pendapat sya,bisnes internet adalah salah satu perniagaan yang buat kita cepat kaya.walaumcmana pun kita kenalah rajin untuk belajar mengenai perniagaan internet ini. lebih banyak benda yang kita belajar tentangnya,lebih mudah la untuk kita menjana wang dan kaya dengan cepat.
untuk menceburi bidang ini kita haruslah seorang yang tidak kenal erti putus asa dan seorang yang berkerja dan belajar bersungguh-sungguh agar mudah untuk mencapai kejayaan dalam bidang ini.
0 komen

Jimis Teo

  28 bulan yang lalu
mlm yang boleh buat kita kaya. tapi kita kene raajin buka mulut , ramai kawan, rajin membantu orang dan yang paling penting rajin dalam melakukan semua kerja.sekarang saya keje dengan elkan dan dapat gaji lebih mahal dari gaji sepenuh masa saya. jadi sape nak tambah income, boley msg saya. saya akan bantu anda seorang kaya dengan cepat tanpa mengeluarkan byk duit poket. . jadi jom ramai2 kawan join MLM.. saya juga pernah uptrend dan herbalife. saya rasa MLM yang terbaik adaalh ELKEn.
0 komen


Kongsi melalui e-mel

Tambah kenalan


Batal
Hantar

OK
Batal
Apabila anda memuat naik gambar, laman kita kelihatan lebih menarik.
Muat naik
Barangkali kemudian …